האם ובניה 22, גיבתון

איך אימון אישי יכול לתרום לבני נוער

רוב האנשים ברחבי העולם נוטים להתבונן על אימון אישי לחיים כמענה למבוגרים שמחפשים כיוון בחיים, קריירה, לשחרר דפוסים מעכבים, הצבת יעדים או שינוי בדרכי החשיבה. העניין הוא שבני נוער לא יהיו בסדר העדיפויות כשמדובר על מענה כמו אימון אישי לחיים, וזה מאוד מוזר בהתחשב בשינויים ובאתגרים שהם חווים בגיל ההתבגרות.

רוב בני הנוער לא תמיד יזדקקו לעזרה של תרפיסט/ית מקצועי/ת כדי לטפל בבעיות שאינן קשורות לבריאות הנפש. ועדיין הם מתמודדים עם ניהול זמן, פרשנויות לא נכונות של סיטואציות, מיומנויות חברתיות, ויסות רגשי, קבלת החלטות, ביטחון עצמי, דימוי עצמי או מודעות עצמית.

למאמנים אישיים לחיים של מתבגרים יש את הכלים וההכשרה לעזור להם להתמודד עם האתגרים והמורכבויות של גיל ההתבגרות באופן כזה שיבנה להם את התשתית לחייהם הבוגרים. והנה עוד כמה סיבות לכך שמאמן אישי יכול לתרום לנער או לנערה שלך:

  1. יצירת עוגן ומרחב בטוח

רוב הנושאים שבני נוער מתמודדים עמם הם אישיים מאוד ולפעמים מביכים, מה שהופך את השיח והתקשורת עם ההורים לדילמה קשה. החדר האימוני של מאמן אישי לבני נוער, מספק מרחב בטוח ונקי שבו בני נוער יכולים לפרוק את התסכולים שלהם או לדבר על הבעיות שלהם ללא חשש משיפוטיות וביקורת. כשהם יודעים שהם לא צריכים להתמודד עם מטען אישי רגשי או קוגניטיבי מול הוריהם, סביר יותר שהם ייפתחו וירצו לשתף פעולה כדי להגיע לשורש הבעיות שלהם.

  1. להחזיר את הביטחון בחזרה

לאורך המפגשים, למאמן אישי לבני נוער יש את היכולת לזהות ולחשוף התנהגויות ודפוסים שליליים שבני נוער עשויים לפעול על פיהם, וכמובן שמורידות את הדימוי והביטחון העצמי שלהם.

בני נוער פחות מודעים להשלכות ארוכות הטווח של התנהגותם, והמאבק של ההורים לרוב יעבור דרכם והם פחות יהיו מודעים לכך. מפגשי אימון אישי יכולים לתרום להם להתמקד בחוזקות ובכישרונות הטבעיים שלהם, לשנות דפוסים מעכבים, להיות מודעים יותר לעצמם כדי לעזור לעצמם ביומיום ולהמשך החיים. מאמן אישי לבני נוער הוא עוד עוגן תמיכה שמתבגרים עשויים להקשיב לו יותר כאשר האווירה בבית מתוחה וחסרת סבלנות.

  1. מישהו שיקשיב להם

מערכות היחסים החברתיים שנוצרים היום באמצעות הרשתות החברתיות והטכנולוגיה, אינם תחליף למפגש בחדר מול מישהו (אמיתי). עבור הרבה מאוד בני נוער, החיים החברתיים במדיה החברתית זה כל מה שיש להם. מאמן אישי הוא בדיוק החיבור האמיתי עבור בני נוער אלה, שהם יכולים לסמוך עליו ולסמוך עם הסודות העמוקים ביותר שלהם ועם האתגרים האישיים שלהם.

כל הורה רוצה שלילד/ה תהיה את ההתחלה הטובה ביותר בחיים ושיגדלו למבוגרים עצמאיים ובעלי יכולת. ייתכן שהורים רבים שגדלו עוד כשהעולם היה שונה, אולי פחות מבינים את כל הבעיות והמורכבויות שעומדות בפני בני נוער היום. ולכן מאמן אישי לבני נוער הוא איש מקצוע שיכול להשלים להם ולכם את החסר, אז למה לא לשקול להתקשר עוד היום כדי לקבוע פגישה?!

 

אם זה נשמע טוב, בואו נדבר! שיחה טלפונית קצרה איתי, תעזור לך לקבוע אם צרכי הנער/ה שלך והגישה שלי כמאמן אישי לבני נוער הם המתאימים ביותר.

דילוג לתוכן