האם ובניה 22, גיבתון

פודקאסט מגזין ADHD יותם מארח את נופר לנדסמן

היכרות מעמיקה עם הכלי המדהים שפיתח – יומן אימון אישי לבני נוער

חברים יקרים,

אתם מוזמנים להאזין לפרק 9 (:
והפעם אני מארח את נופר לנדסמן להיכרות מעמיקה עם הכלי המדהים שפיתח – יומן אימון אישי לבני נוער. מדובר על כלי מדהים שמאפשר לנער להכיר את עצמו טוב יותר, ולקבל ארגז כלים מדהים להתמודדות. כלי חובה לכל מתבגר בכלל, ולכאלה עם הפרעת קשב בפרט.

ישבתי לשיחה מרתקת עם איש מדהים, מיוחד, רגיש ו… מקצוען ברמות! שהצליח לפתח כאן משהו שלדעתי פשוט לא קיים, וכל כך מתבקש. היומן מעוצב בצורה מעוררת התפעלות, כתוב בצורה ברורה ורגישה, מפגיש את הנער עם כלים יוצאים מתן הכלל. לדעתי מדובר כאן הרבה מעבר ליומן. לדעתי מדובר כאן על כלי עבודה פורץ דרך, חדשני, שיכולים לעזור להרבה מאוד מתבגרים.

אני מבקש לתת המלצה ולהגיד שכדאי שההורים ישבו עם המתבגר שלהם וימלאו ביחד איתו את פעילויות היומן המגוונות. זהו פתח לשיח ותהליך משמעותי מאוד, ומתחבר בדיוק לגישה שלי – ההורה מנהל ומוביל את התהליך עם הילד שלו, וכאן יש כלי שממש יכול לעזור לו.

נופר, אני מבקש להודות לך – הן על הראיון המדהים (והמאוד מלמד), והן על הכלי המדהים שפיתחת. הלוואי שהרבה מאוד הורים למתבגרים יפנו אליך וישכילו לרכוש אותו, ובעיקר לעבוד ביחד עם המתבגר שלהם את התהליך המשמעותי עליו אנחנו מדברים בפודקאסט.

נ.ב. אין לי שום אחוזים על היומן, נופר לא משלם לי שום דבר על ההמלצה, ואין כאן שום מניע זר! כל מה שאני כותב (וזה עוד בקצרה…) נכתב מתוך הבנה שיש כאן כלי, איך נגיד, פורץ דרך!

כניסה לפודקסט דרך Spotify – שימו לב שצריך להוריד את האפליקציה של Spotify בשביל להאזין (או כל אפליקציה אחרת להאזנה של פודקסטים):

אם זה נשמע טוב, בואו נדבר! שיחה טלפונית קצרה איתי, תעזור לך לקבוע אם צרכי הנער/ה שלך והגישה שלי כמאמן אישי לבני נוער הם המתאימים ביותר.

דילוג לתוכן