האם ובניה 22, גיבתון

אימון אישי למבוגרים

כשאני מדבר על אימון אישי אני מדבר על הכוונה ללא שיפוטיות וללא ביקורת, על התמודדות עם אמונות וגורמים מעכבים, על השגת מטרות וזיהוי הזדמנויות. 

אם יש תחום בחיים, אישי או מקצועי, שהיית רוצה לשפר או לשנות, מאמן אישי יכול לעזור לך להכיר מחדש את העוצמות שלך ולהשיג את התוצאות שאתם מחפשים. 

אימון אישי מתאים לכל אחד ואחת שרוצה לייצר הצלחות קטנות וגדולות בחיים. לא משנה אם תרצו להיות בשיא שלכם או במקום טוב יותר בחיים, לא תמיד תצליחו לעשות את זה לבד. מנטור ומאמן אישי מקצועי תומך חיוני מאוד להצלחה האישית שלך, הרי זה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב.

המאמן אישי הוא כלי שרבים מהאנשים כיום משתמשים בו כדי למקסם את היכולות שלהם, כדי שיהיה להם טוב יותר, כי הם פשוט רוצים לנוע קדימה. אנשים רוצים לשפר את חיי המשפחה, הזוגיות, למצוא נתיב קריירה שמתאים ונכון להם, לשנות הרגלים קבועים, דפוסי התנהגות ופעולה, לבחור נכון, להסיר מעצמם תבניות חשיבה מעכבות ולמצוא את האיזון בין תחומי החיים. 

לעבוד קשה ולהתמיד בכוחות עצמך זה נכון וחשוב, אבל לא תמיד זה עובד. במהלך שנות עבודתי, הבנתי שלעבוד יחד עם מישהו שמעצים אותך, ויודע גם להיות המצפן ויחד עם זאת לתת לך נקודת מבט ממעוף הציפור, זה הדבר שלקח אותי ואת המתאמנים שלי צעד אחד קדימה.

הנה כמה סיבות להגיע אליי לאימון אישי:

• שיפור היחסים עם המשפחה
משפחה יכולה להיות מקור לאושר וביטחון אך גם שואבת אנרגיות שגוררות אותך למטה. מה שכן, משפחה לא בוחרים.

 הצלחה בנתיב הקריירה
לעיתים אנו מרגישים תקיעות בעבודה ומחפשים תפקיד או מקצוע שימלאו אותנו. למצוא דרך לקריירה חדשה או קידום הקריירה יכולה להיות מטרה חדשה.

 שינוי הרגלים קבועים
כל אחד מגיע לנקודה בה הוא מרגיש שצריך שינוי. אין פתרונות קסם אבל כן אפשר לשנות הרגלים ישנים בחדשים.

 מימוש הפוטנציאל
ברור לכם שטמון בכם פוטנציאל, אני רק אעזור לכם להביא אותו כמה שיותר רחוק עם המטרות שלכם.

 לבחור נכון
מרוב גירויים ואפשרויות, הדרך נעלמת בתוך היער. אשמח לעזור לך לנווט את הדרך מחדש ולבחור נכון.

 להיות מאושרים
קמים בבוקר בלי חיוך? מיואשים מהשיגרה היומיומית? מרגישים חוסר סיפוק? הדרך הטובה ביותר לאושר היא להחזיר את המשמעות וההנאה לחיים. אני פה בשבילך.

איך בוחרים מאמן אישי?

מאמן אישי הוא אדם שלמד והוכשר בבית ספר לאימון המוכר על ידי לשכת המאמנים בישראל, שביצע התמחות של 100 שעות אימון לפחות ושעבר בהצלחה את מבחן ההסמכה וקוד האתיקה המקצועית בעולם האימון. 

המלצות

אם זה נשמע טוב, בואו נדבר! שיחה טלפונית קצרה איתי, תעזור לך לקבוע אם צרכי הנער/ה שלך והגישה שלי כמאמן אישי לבני נוער הם המתאימים ביותר.

דילוג לתוכן